Fandom

Star Wars Holopedia

Star Wars Knights of the Old Republic II - The Sith Lords

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа1 Share
Box-l10.jpg
Има нещо особено покрай Star Wars-игрите. Като че ли повечето страсти около тях се разразяват в периода на очакване, отколкото след като излязат, и поне напоследък над половината от тях тегне проклятието на посредствеността. Сравнително често новите заглавия не задоволяват желанията, но въпреки това винаги с нетърпение чакаме следващото и си го взимаме. Не знам дали има по-издръжливи фенове от тези на "Междузвездни войни". Просто желанието по един или друг начин да наблюдаваш дъгите на светлинните мечове и джедайските дуели е непреодолимо. Поне в моя случай. Една от най-големите изненади за миналата година беше излизането на ролевата игра Knights of the Old Republc (KOTOR). Излязла изпод вещите пръсти на гениите от Bioware, тя се превърна в събитието на годината за започващия леко да запада жанр на сингъл ориентираните RPG-та.

След 5 години, в една далечна галактика...

За едно RPG най-важните елементи са ролевата система, която ще използва, светът, в който ще се развива, и накрая добрият сюжет, който да свърже всичко това в едно цяло. За това много хора се изненадаха, че използваната в KOTOR леко модифицирана трета ревизия на Dungeons&Dragons правилата не само се оказа подходяща и за една фантастична вселена, но всъщност така добре й пасна, че засенчи дори Forgoten Realms заглавията. Елегантно се подмина и "проблемът" с специфичността и относителната сложност на тази система. Резултатът беше... да го наречем Blizzard-ски - лесна за усвояване и трудна за усъвършенстване игра с невероятно пипната история и персонажи, докосващи се до сърцата на геймърите с уникалните си характери. Сега разработката на втория KOTOR е поверена на ново геймстудио и пред момчетата от екипа стои на пръв поглед непосилната задача да развият идеите и славата, заложени в първата игра. Първото, което новите автори са направили, е да обособят продължението като самостоятелно творение на ниво сюжет. Така старите фенове и новите почитатели би трябвало да се зарибят в позната обстановка и в същото време да не остават с впечатлението, че са изпуснали предишен важен епизод от сериала. В случая са изминали 5 години от събитията в първата игра и за разлика от повечето сюжети, в които сте супергерой с амнезия, тук ще сте супергерой с вече възвърнала се памет и специални умения. Все още не е ясно и доста се спекулира дали, в зависимост от това кой от двата завършека на първата част сте избрали, ще се различава и игровият свят, в който ще попаднете. Но и в двата случая Ситовете (звучи малко дървено на български) ще са набрали мощ за поредната конфронтация с джедаите. Освен тях и друга, мистериозна сила ще заплашва добруването в Републиката. Сигурно вече сте се досетили, че съдбата на хиляди невинни душици отново ще увисне със страшна сила на уверената ви, държаща светлинен меч, десница.

Трима са дружина

Всъщност малка поправка - съдбата на Републиката не е само във вашите ръце. Естествено ще можете да циклите и соло, но също както и в първата част по-фън е да го направите в компания. До 10 неигрови персонажа (NPC) ще се движат във вашите кръгове и някои от тях вече ще сте ги виждали. Всеки от тях отново ще идва със собствена индивидуалност, стремежи и цели, към които ще се стреми. Всеки ще има и т.нар. двойствен характер - т.е. ще може да кривне по пътя на "тъмната" или "светлата" страна на Силата. Малката ви банда ще е натоварена в търбуха на Ebon Hawk - познатия ни от първата част звездолет, но при какви точно обстоятелства той е попаднал в ръчичките ви, все още не е известно. С негова помощ ще обикаляте от планета на планета. В стила на класическите ролеви заглавия всяка нова местност ще ви предлага множество неигрови персонажи и куестове, вариращи от станалите вече банални куриерски мисии до лов на глави, наемнически задачки и всичко, което можете да очаквате от една Star Wars-игра. Някои от членовете на екипа ви ще са съгласни с изпълняването на една задача, други пък - не. Дори някои от съюзниците си ще намерите едва след изпълняването на специфична задача. Не се знае дали, по подобие на Baldur's Gate, те ще ще вървят в комплект с уникални куестове и само присъствието им в групата ще отключва тези приключения. Все пак авторите обещават около 45 часа геймплей, което им оставя достатъчно пространство да се развихрят...

автор:felix666

информацията взета от:www.pcmania.com

скреенове:

http://i10.servimg.com/u/f10/11/11/60/36/kotori10.jpg

http://i10.servimg.com/u/f10/11/11/60/36/9ebdd610.jpg

http://i10.servimg.com/u/f10/11/11/60/36/194-th10.jpg

http://i10.servimg.com/u/f10/11/11/60/36/510.jpg

Also on Fandom

Случайно уики