Fandom

Star Wars Holopedia

Южан-вонг

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

YuuzhanVong NEGAS.jpg
Южан-вонг
Тип

Интелигентни

Родна планета

Южан'тар

Език

Южанвонгски

Средна височина

1.8 - 1.9 м

Цвят на кожата
  • Сивовиолетов
  • Жълтеникав
Цвят на косата

Черен

Особености
  • Цветни очни торбички
  • Черна кръв
  • Сведено чело
  • Дебела кожа
  • „Отсъствие“ в Силата
Средна продължителност на живот
  • Средно 76 стандартни години
  • До 2-3 пъти повече от човека
Известни индивиди
  • Ном Анор
  • Ней Рин
  • Цавонг Ла
  • Межан Куад
  • Шимра Ямане
  • Куориал
  • Нен Им
  • Нас Чока
  • Шедао Шай
  • Зенок Куа

Южан-вонгите – "деца на Юн-Южан", наричани още Избраната раса и понякога неправилно съкратено Вонг, което означава, че индивидът е отречен и отхвърлен от семейството и боговете си, са раса, която едва не унищожава Новата република и е отговорна за смъртта на близо 365 билиона души по време на тяхната инвазия в Галактиката.

Южан-вонгите и техните роби, чарзаките, са едни от малкото раси, които не произхождат от Галактиката. Южан-вонгите имат човекоподобна форма, но са по-високи, по-тежки и имат много по-малко коса. Южан-вонгите са религиозни фанатици, които смятат механичните технологии за светотатство. Техните технологии са създадени по генетичен път и са изцяло органични. Освен това южан-вонгите изпитват дълбоко почитание към болката, граничещо с мазохизъм, и се стремят да подобрят физическите си възможности чрез присаждане на органи. Това ритуално присаждане е символ за статут сред южан-вонгите.

Отличително е, че южан-вонгите не могат да бъдат усетени чрез Силата. Това обърква джедаите, които първи откриват южан-вонгите. От друга страна обаче те са податливи на някои нападения със Силата.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики