Fandom

Star Wars Holopedia

Хътянин

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

JabbaTheHuttPromo.jpg
Хътянин
Тип

Интелигентни

Родна планета

Варл (преселване на Нал Хъта)

Език

Хътянски

Средна дължина

3 - 3.9 м

Цвят на кожата
  • Оранжев
  • Зелен
  • Син
  • Кафяв
  • Лилав
  • Тюркоаз
  • Розов
Цвят на очите
  • Жълт
  • Червен
Особености
  • Коремоноги
  • Хермафродити
Средна продължителност на живот

1000 стандартни години

Известни индивиди
Да го обсъдим ли с хътяните? Сигурен съм, че те ще решат проблема.
Куай-Гон Джин към Уато[изт]

Хътяните (хетите) са раса големи коремоноги с малки ръце, широки усти и големи очи, които контролират голям регион от Галактиката, наречен Хътянското пространство. Хътяните произхождат от планетата Варл, но след като тя претърпява катаклизъм се преселват на Нал Хъта. Много индивиди от тази раса се превръщат в престъпни босове, най-прочутият от които е Джаба Десилиджик Тиур.

Описание

Хътяните нямат скелет, а телата им са много мускулести. Те са хермафродити и имат както мъжки, така и женски полови органи. Вътрешните им органи са защитени с мускули и мас. Огромните им глави имат две големи влечугоподобни очи. Дишат кислород, който преминава през бели дробове, подобни на човешките. Както морските бозайници, под вода ноздрите им се затварят и белите им дробове им позволяват да останат потопени с часове.

Хътяните са устойчиви на множество видове химикали и оръжия. Опасност за тях представляват само най-отровните вещества и съединения. Хранят се с всичко, което е годно за ядене, но най-много обичат живата храна. Челюстите им са способни да се разтварят широко и могат да поглъщат много големи хапки.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики