Fandom

Star Wars Holopedia

Фамбаа

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Fambaapromo.jpg

Фамбаа

Най-голямото сухоземно тревопасно в блатата, Фамбаата технически била амфибия, но имала люспеста кожа като на влечуго. Тези същества са живеят в Гунганските балата на Набу. Фамбите лесно събаряли дървета за да дотигнат до листата и подовете им. Те също се хранели и с подводни растения.

Fambaaherd-woswfg.jpg

Стадо фамби в свещените блата

Фамбите в природата пътували на стада до 12 индивида. Те се раждали със влажна, мека кожа и с хриле, но с възръста хрилете изчезвали и кожата се втвърдявала. Фабаата е опитомена от Гунганцие от хилядолетия като животни за пренясяне на тежки товари и като бойни животни. Във войни и битки като Битката на тревистите полета, фамбите са използвани за да пренасят генератори за дефлекторни щитове, с които да пазят армиите си. Главине стада служещи за разплод са водени на паша в свещенни блата. Имало също специални фамби отглеждани в подводните градове. Женските снасяли голяма бройка меки, кожести яйца в локви и под водата. Там малките се излюпвали с хриле мека кожа, живеели под водата за изестен период от време, след което излизали на сушата и хрилете им падали и кожата се втвърдявала.

Also on Fandom

Случайно уики