Fandom

Star Wars Holopedia

Уикет Уистри Уорик

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Wicket wosw.jpg
Уикет Уистри Уорик
Биографическа информация
Родна планета

Ендор

Роден(а)

Около 8 ПБЯ на Ендор

Физически данни
Раса

Еуок

Пол

Мъжки

Ръст

0.8 м

Тегло

20 кг

Цвят на козината

Кафяв

Цвят на очите

Кафяво-черни

Епохи
Принадлежност

Уикет Уистри Уорик е еуок – разузнавач и воин от Селцето на светлите дървета на гористата луна Ендор, на което по-късно става вожд. Правнук на Ерфам Уорик, Уикет е третият син на Дийж и Шоду Уорик след Уийчи и Уили, както и по-голям брат на Уинда.

Уикет води приключенски живот още от малък. Той и приятелите му – най-често Тийбо и принцеса Нийса – често защитават своето селце и гората около него от зложелатели като вещицата Мораг, дулоците и други заплахи. По невнимание той дори едва не убива император Палпатин, защитавайки артефакт, наречен слънчевия камък, по време на събитията около опита на доктор Рейгар за узурпиране на имперската власт.

Уикет се притича на помощ на семейство Тоуани при катастрофата им на Ендор, а по-късно помага на Ноа Брикалон в битката срещу саниасците. Освен това Уикет изиграва ключова роля в битката при Ендор, помагайки на Бунтовническия съюз да срази Галактическата империя. След смъртта на вожд Чърпа Уикет и годеницата му Нийса заедно управляват Селцето на светлите дървета.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики