Fandom

Star Wars Holopedia

Скаконец

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Skakoan2.jpg
Скаконец
Тип

Интелигентни

Клас

Бозайници

Родна планета

Скако

Език
Цвят на кожата

Сивобял

Цвят на косата

Няма

Особености

Чувствителност към атмосферното налягане

Известни индивиди
  • Уат Тамбор
  • Къл Теска
  • Клонгор
  • Бънт Дантор
  • Хрим Мауар
  • Домб Трийтор

Скаконците са хуманоидна раса, отличаващи се по тромавите си херметични костюми, от които се нуждаят, за да оцелеят извън родната си планета Скако. Явни ксенофоби, скаконците рядко напускат родината си, освен ако не е крайно наложително. Известен представител на расата е Уат Тамбор, председател на Техническия съюз, който се присъединява към Сепаратистите по време на Войните на клонираните.

Физически характеристики

Скаконците произхождат от планетата с атмосфера с високо налягане Скако и дишат въздух на основата на метан. Приличат на измършавели хора, имат сивобяла кожа, която виси нагъната върху скелетите им, нямат коса и имат вдлъбнати малки очи. Обонянието им се обуславя от две носни цепки и говорят чрез тънка уста без устни. Тъй като не приемат твърда храна, скаконците нямат зъби в устната кухина. Обикновено живеят между 90 и 110 стандартни години. Поради високото атмосферно налягане на родната им планета, когато пътуват извън нея се налага да носят специални защитни костюми, които поддържат вътрешното налягане и им подават метан. Поради страх от разхерметизация или повреда на костюма повечето скаконци не напускат родната си планета.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики