Fandom

Star Wars Holopedia

Ситският император

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

BigBadSithEmperor.png
Ситският император
Биографическа информация
Родна планета

Натима

Роден(а)

5113 ПБЯ

Физически данни
Раса
  • Сит (първоначално)
  • Множество други тела
Пол

Мъжки

Цвят на очите

Черен, червен

Цвят на кожата

Червен

Епохи

Старата република

Принадлежност
  • Стара ситска империя
  • Реконструирана ситска империя
Ученици

Екзал Креш

Ситският император е тъмен ситски лорд, който реконструира Ситската империя след Голямата хиперпространствена война и я управлява повече от едно хилядолетие, което го прави може би най-дълго властвалият ситски лорд в историята на Галактиката. Според някои легенди е роден под името Тенебре като незаконен син на лорд Драмат от Медриас и бедна фермерка и получава името лорд Вишат от управляващия по това време тъмен ситски лорд Марка Рагнос.

Биография

Ситският император успява да оцелее след Голямата хиперпространствена война и се насочва към планетата Дромънд Кас с най-верните си последователи. Там той започва да изгражда нова империя, с която един ден да унищожи Републиката. Използвайки тъмни ритуали, Императорът успява да удължи живота си.

След Мандалорианските войни рицарите-джедаи Реван и Малак се отправят към неизвестните региони в търсене на Звездната ковачница. Пътят им бива пресечен от Ситския император, който ги обръща към тъмната страна на Силата и им възлага мисията да се върнат и да действат като авангард на ситската инвазия. Реван и Малак се подчиняват и започват Джедайската гражданска война. По време на войната Реван преднамерено оставя непокътнати важни части от инфраструктурата на Републиката, за да установи стабилност. Планът на Реван е да се изправи срещу Истинските сити, но не успява да го направи, защото Малак го предава. Малак е безскрупулен и унищожава всичко, което му се изпречи.

След смъртта на Малак остатъкът от империята на Реван е заличена от Митра Сурик. След унищожението ѝ тя заминава за Неизвестните региони да търси Реван. Триста години след това Истинските сити се завръщат, слагайки начало на Великата галактическа война.

През 3678 ПБЯ ученичката на Императора Екзал Креш го предава и избягва. Императорът обаче запазва присъствието си в главата ѝ, следейки нейното местоположение, и праща Тенеб Кел да я убие.

SithEmperor.JPG

През 3681 ПБЯ Императорът и неговата империя се оттеглят от изгнаничеството си на Дромънд Кас и нападат Републиката. Този удар върху Републиката се счита за най-добрият в галактическата история. Ситският император води своята империя по време на Великата галактическа война и след края ѝ се оттегля в преследване своите мистериозни цели.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики