Fandom

Star Wars Holopedia

Силата

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Yoda-stopping-lightning.gif

В сагата "Междузвездни войни" основно е застъпена идеята за Силата. Тя има две страни: Силата на Доброто и Тъмната страна. Във всеки един епизод един срещу друг се изправят представители на тези сили. В различни моменти надделява Тъмната сила. Нейни основни представители са Дарт Вейдър, Дарт Сидиъс, Дарт Моул и др. Джедаите са носители на Доброто и на Хармонията в Космоса. Те опазват равновесието в природата и в междугалактическите отношения на отделните групи. Съвсем малка част дели Тъмната страна от Доброто и много лесно човек може да премине към Империята на Злото. "Тъмната Сила е лесно достижима, защото е по-изкусителна", казва учителят Йода на Люк. Люк, Оби Уан, Йода са основни фигури, владеещи Силата на Доброто. Дарт Вейдър е много показателен персонаж. Той е пример за това, как у всеки един индивид са заложени и двете сили, и че от всеки един зависи коя сила ще надделее. В 3 епизод Дарт Вейдър е привлечен на страната на Тъмната сила. Прекрачвайки прага към един друг свят, той познава опиянението от славата, могъществото и господството във Вселената. Към тъмната страна могат да те привлекат ГНЕВЪТ, ЗАВИСТТА, ЛЕКОМИСЛИЕТО, АЛЧНОСТТА. Сагата е много поучителна с това, как в живота си всеки един от нас се сблъсква с изкушението, с лесно достъпните удоволствия и материални неща, и как трудно се отстояват човешките добродетели.

Also on Fandom

Случайно уики