Fandom

Star Wars Holopedia

Сейси Тин

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Iktotchi AA.JPG
Сейси Тин
Биографическа информация
Родна планета

Икточ

Починал(а)

19 ПБЯ на Корусант

Физически данни
Раса

Икточин

Пол

Мъжки

Ръст

1,88 м

Цвят на косата

Няма

Цвят на очите

Сивожълт

Епохи

Възход на Империята

Принадлежност
Учители

Омо Боури

Сейси Тин е майстор-джедай и член на Висшия джедайски съвет в дните на залеза на Галактическата република. Тин е сдържан и рядко говори. Обучен е от уважавания майстор Омо Боури, а самият той никога не взима свой падауан. Тин е генерал във Великата републиканска армия по време на Войните на клонираните.

Тин е отличен пилот. Роден е на Икточ, луната на Икточон. Заради бурните ветрове на луната расата на Тин е придобила по-груба кожа и гладки черти. Тин е природен телепат, но въпреки това не успява да предвиди собствената си смърт, причинена от тайния тъмен ситски лорд Дарт Сидиъс.

Характерни особености

Учителят на Тин загива десет години преди битката на Набу и той се посвещава на джедаите с голяма жар, надявайки се да достигне такава висота в духовната практика, че да може да се свърже с духа на учителя си.

Сейси Тин има свой личен изтребител, „Острата спирала“, създаден по поръчка от фирмата „СороСуб“. Джедаят получава кораба в знак за благодарност от един корелиански дипломат. Сейси Тин е отличен пилот и осъществява официалните връзки между джедаите и Синовете на свободата — доброволно обединение, което помага на джедаите при особени случаи.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики