Fandom

Star Wars Holopedia

Сай Снутълс

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share
SySnootlesHS-SWE.jpg
Сай Снутълс
Биографическа информация
Родна планета

Лоуик

Физически данни
Раса

Па'лоуик

Пол

Женски

Ръст

1,6 м

Тегло

48 кг

Цвят на косата

Няма

Цвят на очите

Зелен

Епохи
Принадлежност
  • „Евар Орбъс и стенещите“
  • „Бандата на Макс Ребо“

Сай Снутълс е певица и главен вокалист на групата „Бандата на Макс Ребо“ когато свирят за Джаба Десилиджик Тиур.

Тя е близка приятелка с танцьорката Грийта Джендоуаниян и се съгласява да пее за Макс чак когато той склонява да наеме и Грийта. Снутълс също така е близка с друг член на групата, Друпи МакКуул. Една от най-известните песни на Снутълс и любима на Джаба е „Лапти Нек“. Най-характерната черта на Снутълс е дългото ѝ хоботче към устните ѝ.

Биография

Сай Снутълс мечтае да бъде музикантка. Тя е в групата на Евар Орбъс „Евар Орбъс и стенещите“. След смъртта му групата поема Макс Ребо и тя е прекръстена на „Бандата на Макс Ребо“. Макс сключва договор с Джаба да свирят за него в замяна на неизчерпаемо количество храна. Бясна на Ребо, Сай често работи зад гърба на Джаба, опитвайки се да отмени договора. Работи и като шпионин сред враговете на хътянина, предоставяйки им информация в размяна за допълнителни кредити. Всъщност Сай е двоен агент, тъй като това, което споделя с враговете на Джаба, са само лъжи, казани ѝ от Биб Фортуна, майордома на хътянина. След смъртта на Джаба групата се разделя. Сай продължава да пее, но не особено успешно, тъй като пеенето и е смятано за „странно“.

Зад кулисите

В оригиналната версия на „Завръщането на джедаите“ от 1982 г. Сай Снутълс е кукла и пее песента „Лапти нек“. За специалното издание на филма от 1997 г. Снутълс е изцяло дигитализирана и пее нова песен — Джедайски камъни.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики