Fandom

Star Wars Holopedia

Сабе

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Sabepromo2.jpg
Сабе
Биографическа информация
Родна планета

Набу

Физически данни
Раса

Човек

Пол

Женски

Ръст

1,65 м

Тегло

45 кг

Цвят на косата

Кафяв

Цвят на очите

Кафяв

Цвят на кожата

Светъл

Епохи

Възход на Империята

Принадлежност

Сабе е помощничка на кралица Падме Амидала по време на управлението ѝ като кралица на Набу. Родом от Набу, Сабе е лично избрана от капитан Панака от Кралската гвардия на Набу скоро след коронацията на Амидала предвид силната ѝ прилика с новата кралица. Заедно с другите помощнички тя е обучена да служи както като прислужничка, така и като бодигард, и е избрана да замества кралицата по време на криза като нейна двойница. С помощта на Амидала Сабе се научава да играе ролята на кралица, имитирайки отлично кралската особа.

Сабе влиза в роля по време на инвазията на Набу през 32 ПБЯ. Когато Търговската федерация окупира столицата Тийд, помощничката облича една от роклите на кралицата, а Амидала влиза в ролята на прислужничка, и двете си комуникират с прикрити жестове. Но преди да бъдат отведени в плен на Федерацията, Сабе и нейната „свита“ са спасени от майстора-джедай Куай-Гон Джин и неговия падауан Оби-Уан Кеноби. При опита си да избяга от Набу с кораба на кралицата групата е принудена да се отклони към Татуин, за да ремонтира превозното средство, преди да се отправи към Корусант.

На Корусант Амидала се опитва да убеди Галактическия сенат да ѝ предостави помощ срещу окупиралата Набу Федерация. Но кралицата не получава помощ и е принудена да вземе нещата в свои ръце. Сабе отново влиза в ролята на кралицата в опит да убеди гунганите да им помогнат в борбата срещу Федерацията. Опитът на Сабе не сполучва и Амидала разкрива истинската си самоличност. Думите на Амидала впечатляват водача на гунганите, главатаря Ругор Нас, и той склонява да помогне. Сабе взима участие в последвалата битка за Тийд и спомага за победата над Търговската федерация и освобождението на Набу.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики