Fandom

Star Wars Holopedia

Одан-Ур

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

OdanEGF.jpg
Одан-Ур
Биографическа информация
Починал(а)

3996 ПБЯ на Осъс

Физически данни
Раса

Драйтъс

Пол

Мъжки

Цвят на очите

Син

Цвят на кожата

Сив

Епохи

Старата република

Принадлежност
Учители
  • Уру
  • Мемит Надил
Ученици

Одан-Ур е майстор-джедай, роден около 5000 ПБЯ. Той е обучаван за джедай от майстор Уру на планетата Осъс. Одан-Ур е пацифист, въпреки че произлиза от раса на хуманоиди-хищници, известна със своята агресивност. Одан-Ур трупа знания с изследвания. Той не обича битките, но изпълнява задачата, дадена му от Уру. Одан-Ур помага на императрица Тета да потуши бунта на Кирек. Той прилага джедайска бойна медитационна техника, подпомогнат от рицаря-джедай Мемит Надил. Използването на техниката води до установяване на мир на Кирек.

Малко след това Одан-Ур предрича ситска инвазия. Когато избухва Голямата хиперпространствена война, Одан-Ур се връща на Кирек. Той отбранява планетата заедно с майстор Уру. Одан-Ур надвива ситските сили, но Уру е убит по време на битката. Одан-Ур прекарва няколко седмици в изследване на ситски космически кораб. В кораба той открива ситски холокрон. Одан-Ур осъзнава, че е много важно подобни артефакти да бъдат съхранени. Ето защо той се връща на Осъс и там основава голямата джедайска библиотека в памет на учителя си Уру, в която да се съхраняват ценни артефакти. Хиляда години по-късно Одан-Ур (познат като пазител и събирач на антики) притежава безброй джедайски артефакти на връх Меру на планетата Денеба.

Когато рицарят-джедай Улик Кел-Дрома решава да срази Алийма и Сатал Кето, като премине на тъмната страна на Силата, Одан-Ур се опитва да го спре. Той му показал холограма на джедай, преминал на тъмната страна на Силата и убил учителя си. Това предупреждение не постига ефект и Улик преминава на тъмната страна.

Одан-Ур участва в Ситската война. Когато Екзар Кун се опитва да открадне древния ситски холокрон, намиращ се в голямата джедайска библиотека, Одан застава на пътя му. В последвалия дуел Кун убива Одан-Ур.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики