Fandom

Star Wars Holopedia

Нощнолов

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Nighthunter.jpg

Четириног силоусещащ хищник с мощни зъбати челюсти, дълги нокти и силна опашка. Смятан за мутирала издънка на ондеронския маалраас, нощноловът (nighthunter от англ.) има страховита външност. Среща се в много различни видове и разцветки на различни места из Галактиката. Повечето нощнолови нямат окосмяване, вместо това са покрити с бронирана кожа, съставена от хиляди малки пластинки, способни да отразят дори бластерен изстрел. Нощноловите използват Силата, за да се промъкнат неусетно до жертвата, където да я сграбчат, притиснат към земята и убият. Правени са опити за опитомяване на създанията, но почти всички са завършили с неуспех. Нощноловът може да реши да се обвърже с разумно създание, приемайки го за приятел и член на семейството си. Такава връзка най-често може да възникне, когато нощноловът е млад, въпреки има случаи на ранени нощнолови, обвързали се към някой, погрижил се за раните им. Адептите на Силата и ловците често стават обект на необичайно приятелство от страна на нощноловите. Веднъж щом хищникът се обвърже със създание, той неохотно може да приеме приятели и съюзници на създанието за част от семейството си. Нощноловите са моногамни, като имат всяка година котила от 1-2 малки. Докато се грижат за малките си, те атакуват всяко минаващо наблизо създание, което им се стори дори най-малко опасно и единствено създание, с което са обвързани, може да доближи малките. Нощноловът пораства до своята пълна дължина от 2 метра на две години. Продължителността на живота им е около 50 години.

На други езици

Also on Fandom

Случайно уики