Fandom

Star Wars Holopedia

Миркр

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

761px-Myrkr.jpg
Миркр
Астрографска информация
Регион

Вътрешен пръстен

Система

Система Миркр

Мрежови координати

N-7

Период на завъртане

24 стандартни часа

Орбитален период

324 местни дни

Физически данни
Клас

Земен

Диаметър

9560 км

Атмосфера

Годна за дишане

Климат

Умерен

Гравитация

Стандартна

Основен вид терен
  • Гори
  • Ниски планини
  • Равнини
Забележителности
  • Голяма северна гора
  • База Миркр
Местна фауна
Общество
Местни раси

Нети

Имигрирали раси

Човек

Основни езици
Управление

Независими общности

Население

100 000

Градове

Хилард

Принадлежност

Миркр е гориста планета, намираща се сравнително близо до основните населени райони на Галактиката. Тя е родна планета на нетите, които обаче изоставят Миркр и установяват своя колония на Рик още преди 4000 ПБЯ.

Флора и фауна

На Миркр живеят малки влечугоподобни същества, наречени йосаламири. Йосаламирите живеят по дърветата и притежават уникалната способност да отблъскват Силата. Съществата създават около себе си сферични полета, в които Силата не действа, и в близост до тях никой не може да я използва. Върховният адмирал Траун научава за йосаламирите и ги използвал в кампанията си срещу Новата република.

Освен йосаламирите на Миркр има и други животни – ворнскърите. Те са хищници и нападат всеки, който използва Силата.

Дърветата на Миркр имат високо метално съдържание и всеки, който се намира в горите, не може да бъде засечен от сензори.

История

На Миркр се установява контрабандисткият главатар Талон Карде, който превръща планетата в своя главна база. Организацията на Карде се разраства след смъртта на Джаба Хътянина. През 27 СБЯ имперските войски неочаквано се появяват на Миркр. Карде разбира, че причината за тяхното посещение са йосаламирите.

Върховният адмирал Траун има брилянтна стратегия, с която смята да върне централните светове на Империята, като използва йосаламирите, за да привлече и контролира Хорус Кбаот, клонинг на майстора-джедай Хоръс Кбаот.

В крайна сметка Карде е принуден да вземе страна във войната и подкрепя Новата република, но се налага да напусне Миркр. След кампанията на Траун планетата бива забравена.

Столицата на Миркр, град Хилард, остава рай за контрабандистите до пристигането на южан-вонгите, които превземат планетата

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики