Fandom

Star Wars Holopedia

Марка Рагнос

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Markaragnosheadshot.jpg
Марка Рагнос
Биографическа информация
Роден(а)

Много преди 5100 ПБЯ

Починал(а)

5000 ПБЯ, дух неутрализиран през 14 СБЯ на Корибан

Физически данни
Раса

Хибрид между сит и човек

Пол

Мъжки

Цвят на очите

Черен

Епохи
Принадлежност

Ситска империя

Ученици
Оковите на гроба не могат да задържат един тъмен ситски лорд...
―Марка Рагнос[изт]

Марка Рагнос е тъмен ситски лорд, живял по времето на първата Ситска империя и роден много преди 5100 ПБЯ. През същата тази година той влиза в двубой със ситския лорд Саймъс за титлата тъмен ситски лорд и за контрол над ситите. Рагнос побеждава Саймъс, който е обезглавен в битката с другия сит.

В продължение на сто години, докато силите на Рагнос нарастват , той настройва противниците си едни срещу други, грижейки се да не се появи опасност за трона му. Той взима Витияте, надарен ученик на тъмната страна, от малък за свой ученик, виждайки огромен потенциал у него. След смъртта му и малко преди Великата хиперпространствена война двама могъщи ситски лордове, Нага Садоу и Лудо Креш влизат в конфликт за трона му. Духът на Рагнос им се явява и заявява, че само най-достойният може да го наследи.

Рагнос живее като дух в Силата след смъртта си, затворен в гробницата си в Долината на тъмните лордове на Корибан. Хиляда години след смъртта му Екзар Кун призовава Рагнос от гроба му и той го провъзгласява за новия тъмен лорд, а Улик Кел-Дрома — за негов ученик, в опит за възстановяване на изгубената ситска империя.

Хиляди години след Ситската империя, по времето на Новата република, тъмният джедай Тавиън Аксмис се опитва да върне Марка Рагнос сред живите със стар ситски артефакт, известен като Скиптъра на Рагнос. Тя почти успява, но е спряна от джедая Джейдън Кор, който побеждава духа на Рагнос и отново го затваря в гробницата му.

Екипировка

Марка Рагнос не използва традиционното оръжие за ситите и джедаите — светлинен меч. Той предпочита ситски меч, състоящ се от метално острие и подсилено със ситска магия. Такова оръжие е използвано от ситската раса. Също така Рагнос използва и чифт тъмни ръкавици, които подсилват връзката му с тъмната страна.

Зад кулисите

Гробницата на Марка Рагнос може да се види в игрите Star Wars: Knights of The Old Republic и Star Wars: Jedi Knight: Jedi Academy, но е различна в двете игри. Същото важи и за самата Долина на тъмните лордове.

Въпреки важната си роля в историята на ситите, Марка Рагнос никога не се появява жив. Същото важи и за друг ситски лорд — Фрийдън Над.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики