Fandom

Star Wars Holopedia

Клийг Ларс

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Cliegg.jpg
Клийг Ларс
Биографическа информация
Родна планета

Татуин

Роден(а)

82 ПБЯ на Татуин

Починал(а)

20 ПБЯ на Татуин

Физически данни
Раса

Човек

Пол

Мъжки

Ръст

1,83 м

Цвят на косата

Кафяв

Цвят на очите

Син

Цвят на кожата

Светъл

Епохи

Възход на Империята

Клийг Ларс е съпруг на Шми Скайуокър, баща на Оуен Ларс, доведен баща на Анакин Скайуокър и доведен дядо на Люк Скайуокър и Лея Органа. Той е син на Греда и Леф Ларс и по-голям брат на Едърн Ларс.

Биография

Бащата на Клийг е сърдечен човек, собственик на ферма за влага на Татуин, но младият Клийг се опълчва срещу него и напуска Татуин, отправяйки се към Ейтор. Там той се жени за млада жена на име Айка, която ражда сина им Оуен.

Айка умира докато Оуен е още малък и съкрушеният Клийг се връща на Татуин със сина си, сдобрява се с баща си и поема семейната ферма. Той купува робинята Шми Скайуокър от Уато и по-късно я освобождава и се жени за нея. Шми често споделя с новото си семейство колко много ѝ липсва Анакин, нейният син, освободен от джедаите преди години, за да се присъедини към Джедайския орден.

През 22 ПБЯ Клийг е посетен от Анакин и бъдещата му съпруга Падме Амидала и им разказва как Шми е била отвлечена от тускени. Клийг се опитал да я освободи с помощта на 29 души, но 26 от тях били убити, а самият Клийг изгубил крака си в капан, заложен от тускените. В следствие на случилото се той е принуден да използва енергиен стол, за да се придвижва.

Анакин отива да спасява майка си и се връща в дома на Ларс с тялото на Шми, което погребват до родителите и брата на Клийг.

Клийг умира скоро след това от тежките си рани и разбитото си сърце, оставяйки фермата на Оуен и Беру.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики