Fandom

Star Wars Holopedia

Кифар

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Quinlan Vos NEGTC.jpg
Кифар
Родна планета

Кифу

Средна височина

1.7 м

Особености
  • Кюкуф (лицеви татуировки)
  • Психометрични способности (при някои)
Известни индивиди
  • Куинлан Вос
  • Синтас Вел
  • Мирта Гев
  • Парла Тентаси
  • Сестрите Тоника
  • Дру Роук
  • Петрос Вос
  • Шигар Конши
  • Ларин Моксла

Кифарите са човекоподобна раса от планетата Кифу.

Описание

Около един на всеки сто кифари има способността да чете паметта на бездушни обекти – включително и на трупове на бивши живи организми, чрез докосване – способност, наричана психометрия. Тази им способност обаче не работи върху живи организми. Изключение прави Куинлан Вос заради обучението му при граф Дуку.

Кифарите живеят на планетите Кифу и Кифекс и цветът на кожата им варира като при хората. Визуално кифарът напълно приличат на човека, с изключение на техните отличителни маркировки по лицето. Тези маркировки, наречени кюкуф, се нанасят върху лицата им като татуировки в ранна възраст и се предават родствено по майчина линия, освен в редките случаи, когато майката не е кифар – тогава се предават маркировките на бащата. Такъв е случаят с Kорто Вос, синът на майстора-джедай Куинлиан Вос и Калийн Хенц. Традиционните цветове на лицевите татуировки са червен, жълт и зелен.

Татуировките също така показват на кой клан е член кифарът. За идентификация на клана се използват най-разнообразни форми и мотиви. Членството в клана се предава по бащина линия, въпреки че не е ясно какво се прави, когато бащата не е кифар, какъвто е случаят с Ейлин Вел. През по-голямата част от историята им тези кланове са или във война, или в нестабилни съюзи.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики