Fandom

Star Wars Holopedia

Кит Фисто

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

537px-KitFisto-SithSnapshot.jpg
Кит Фисто
Биографическа информация
Родна планета

Глий Енселм

Починал(а)

19 ПБЯ на Корусант

Физически данни
Раса

Нотолан

Пол

Мъжки

Ръст

1,96 м

Тегло

87 кг

Цвят на косата

Няма

Цвят на очите

Черен

Цвят на кожата

Жълтеникавозелен

Принадлежност
Ученици

Кит Фисто е известен майстор-джедай от времето на залеза на Галактическата република. През 41 ПБЯ взима Бант Ийрин за свой падауан. По-късно обучава като падауан и Надар Веб. По време на Войните на клонираните е генерал във Великата републиканска армия, както и член на Висшия джедайски съвет.

Фисто участва в битката на Джионозис и предвожда отряд по време на битката на Мон Кала. Участва и в битката на Камино, където е на ръба да престъпи джедайски кодекс с връзката си с Айла Секура, чийто живот спасява. Изпратен на мисия да върне в плен вицекраля на Търговската федерация , Фисто се изправя лице в лице с генерал Грийвъс, когото е на косъм да плени, но нещата се обръщат, когато киборгът активира своите дроиди-стражи и убива бившия падауан на Фисто, Надар Веб. В разгара на Войните на клонираните помага на Оби-Уан Кеноби за спирането на производството на специални дроиди-убийци на Орд Сестъс и в последствие се сражава с Асаж Вентрес. След като години наред е считан за кандидат за място в Джедайския съвет, най-накрая го получава заради постиженията си по време на Войните на клонираните.

По-късно е изпратен на мисия на Кейто Неймойдия заедно с Анакин Скайуокър и Оби-Уан Кеноби да плени Нют Гънрей, който едвам се измъква от тримата джедаи. По време на битката при Корусант, Фисто помага във въздушното сражение със сепаратистките сили. След като Анакин Скайуокър разкрива, че Палпатин всъщност е Дарт Сидиъс, Фисто, Мейс Уинду, Ейджън Колар и Сейси Тин се опитват да арестуват върховния канцлер, но не успяват. В тази финален сблъсък със ситския лорд Фисто е убит от Дарт Сидиъс.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики