Fandom

Star Wars Holopedia

Керази

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Cerasi.jpg
Керази
Биографическа информация
Родна планета

Милайда/Даан

Роден(а)

около 57 ПБЯ на Милайда/Даан

Починал(а)

44 ПБЯ на Милайда/Даан

Физически данни
Раса

Човек

Пол

Женски

Цвят на косата

Меден

Цвят на очите

Бледозелен

Цвят на кожата

Светъл

Епохи

Възход на Империята

Принадлежност

Младите

Керази, дъщеря на милайдянския лидер Уихути, е един от лидерите на Младите, юношеска организация, спряла гражданската война между милайдяните и дааните на планетата Милайда/Даан.

Биография

Керази е силно момиче, известно със своята интелигентност и непоколебимост. Нейното приятелство с Оби-Уан Кеноби го кара да остане на Милайда/Даан и да се присъедини към Младите по време на Гражданската война и Куай-Гон Джин се завръща без него на Корусант с тежко ранената Тал. След като Младите побеждават в Гражданската война, тя става лидер на Съвета на милайдянско/даанското правителство, управлявайки планетата с Нийлд и Оби-Уан.

За нещастие Нийлд търси повече сила и неговият подчинен Моуат се заема да раздели тримата приятели, започвайки наново Гражданската война. Моуат отново въоръжава враждуващите страни в конфликта и устройва битка, поставяйки снайперисти на градски площад, за да осигури сблъсъка. Керази застава между бойците, за да ги спре, и се превръща в трагична жертва на стрелците. Тя умира в ръцете на Оби-Уан. Със смъртта ѝ, мирът, който тя символизира, е изложен на опасност.

Обаче Куай-Гон Джин открива холографски запис, който тя е направила преди да излезе на площада, на който намира смъртта си. Когато ситуацията отново заплашва да прерасне във военен сблъсък, той пуска записа така, че всички да го видят и чуят.

След края на войната взех решение. Повече няма да нося оръжие. Повече няма да се бия в името на мира. Но днес може би ще умра за него. Направете нещо за мен, приятели. Не ми стройте паметници. А също и не разрушавайте. Историята ни не е приятна, но това не означава, че трябва да я унищожим. Не позволявайте на нашата мечта за мир да умре. Стремете се към нея, не убивайте заради нея. Вече водихме своята война за мир. А винаги сме казвали, че една война е достатъчна. Не ме оплаквай твърде дълго. Все пак аз исках мир. Погледни на нещата така – сега го имам навеки.
―Керази[изт]

Думите на Керази показват безсмислеността на войната за всички, замесени в конфликта, и мирът бива постигнат. Смъртта на Керази продължава да преследва Оби-Уан, въпреки че той съзнава, че тя би искала от него да продължи напред. Загубата й е огромна за него.

Появи

  • „Ученик на Джедая: Гласовете на жертвите”, Джуд Уотсън
  • „Ученик на Джедая: Изгубеният път”, Джуд Уотсън
  • „Ученик на Джедая: Формула на злото”, Джуд Уотсън (само спомената)

Връзки

На други езици

Also on Fandom

Случайно уики