Fandom

Star Wars Holopedia

Калидаец

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Polismassans.jpg
Калидаец
Тип

Интелигентни

Родна планета

Калида

Език

Масански

Средна височина

1.4 м

Цвят на кожата

Сив

Цвят на очите

Черен

Особености
  • Неми
  • Четири пръста на ръцете
  • Плоски лица
Известни индивиди
  • Ош Скал
  • Манийли Тюн
  • Дзнори Зам
  • Селиф Зам

Калидайците са раса двуноги същества от планетата Калида, известни още като полис-масанци заради техните продължили с векове разкопки на Полис Маса. Калидайците имат плоски лица без никакви други черти освен очи. Те са неми и комуникират чрез знаци и телепатия. Въпреки че почти нямат контакт с други раси, те са известни със своите медицински, археологически и астробиоложки умения и са считани за състрадателни същества, които ценят живота.

Представителите на тази раса най-вече се занимават с разкопките на Полис Маса, където тайно се опитват да докажат, че има връзка между тяхната раса и някогашните обитатели на Полис Маса, изчезналите илейни. Въпреки че рядко установяват контакт с други раси, освен със също толкова потайните каминоанци, те се държат гостоприемно с всички техни посетители. Калидайците няколко пъти помагат на джедаите Йода и Оби-Уан Кеноби. Те се опитват да спасят живота на Падме Амидала и се погрижват за раждането на децата ѝ. По-късно Съюзът за възстановяване на Републиката построява база на Полис Маса, която по-късно е нападната от Галактическата империя, въпреки че местните остават необезпокоени.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики