Fandom

Star Wars Holopedia

Еуок

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Ewoks SWSB.png
Еуок
Тип

Интелигентни

Родна планета

Ендор

Език

Еуокски

Средна височина

1 м

Средно тегло

50 кг

Цвят на кожата

Кафяв

Цвят на косата

Различни нюанси на бяло, кафяво и черно

Особености

Космати, ниски, с добро обоняние

Известни индивиди
  • Уикет
  • Чърпа/Чирпан
  • Паплу
  • Тийбо
  • Логрей
  • Книйса
  • Саймън
  • Тарфанг

Еуоките са раса малки космато двуноги, живеещи на гористата луна Ендор. Те помагат на Бунтовническия съюз да срази силите на Галактическата империя по време на битката при Ендор, като съдействат за унищожаването на генератора на щита на втората Звезда на смъртта, което води и до унищожението на самата станция.

Еуоките са същества високи около метър, всеядни и използващи копия, прашки и ножове за оръжия и делтапланери, бойни фургони и бордоци за превозни средства. Въпреки че са умели в оцеляването в гората и изграждането на примитивни технологии като делтапланери и катапулти, еуоките все още са в каменната ера на технологиите, когато Империята ги открива. Те обаче бързо се приспособяват към напреднали технологии с прости механични процеси и концепции.

Някои еуоки биват отведени от Ендор и вземани за домашни любимци или роби. Други я напускат по свое желание, от любопитство, особено след като битката при Ендор довежда до създаването на търговски пунктове на Новата република на гористата луна.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики