FANDOM

200px-Anakin1.jpg
Някои от джедаите принадлежат на Джедайския орден. Основно Джедаите преминават многогодишно обучение при своя учител и наставник. Започват подготовката си в ранна възраст, когато са около 5-6 години. Те използват добрата страна на Силата. Защитават страстно идеите на Галактическата Република. Самоотвержени и готови винаги да се притекат на помощ. Нямат свой собствен живот, а по-голямата част от тях са се лишили и от възможността да имат свое семейство. Отдадени са изцяло на каузата. След като достигнат известна възраст, те продължават джедайската си подготовка, като изпълняват различни мисии. Има няколко степени на обучение. Йода е един от малкото джедаи, който е достигнал най-високото ниво на посвещение. Малко са джедаите, които познават отлично двете страни на Силата и са в състояние да предпазят по-младите от прекрачването на границата между тях. Облеклото им е много скромно. То е направено от естествени материали. Имат наметало с качулка. Въоръжени са с лазерен меч, който са изработили сами.

Виж още: Пътят на джедая; Джедайски степени

Also on FANDOM

Случайно уики