Fandom

Star Wars Holopedia

Джанго Фет

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Jango OP.jpg
Джанго Фет
Биографическа информация
Родна планета

Конкорд Доун

Роден(а)

66 ПБЯ на Конкорд Даун

Починал(а)

22 ПБЯ на Джионозис

Физически данни
Раса

Човек

Пол

Мъжки

Ръст

1,83 м

Тегло

79 кг

Цвят на косата

Черен

Цвят на очите

Тъмнокафяв

Цвят на кожата

Светъл

Епохи

Възход на Империята

Принадлежност
Аз съм просто обикновен човек, търсещ мястото си във Вселената.
―Джанго Фет[изт]

Джанго Фет е прочут мандалорианец, ловец на глави, наемник и „баща” на Боба Фет, негов генетичен клонинг, когото отглежда като свой син. Родом от Конкорд Даун, Фет е осиновен от мандалориански воини след убийството на родителите му и изчезването на по-голямата му сестра Арла през 58 ПБЯ. Години по-късно той предвожда мандалорианците в Мандалорианската гражданска война като мандалор. След като бива арестуван от джедай, Фет унищожава „Смъртоносна стража“, мандалорианска група, убила учителя му Джастър Мeрийл.

След края на конфликта Фет става ловец на глави, като бързо си спечелва репутацията на един от най-добрите в галактиката. По-късно Фет се съгласява да стане генетичен модел за клонингите, които в последствие се превръщат във Великата републиканска армия по време на Войните на клонираните. Когато получава задача да убие сенатора на Набу Падме Амидала, той се опитва да я изпълни с помощта на Зам Уесъл, но Оби-Уан Кеноби и Анакин Скайуокър възпрепятстват плана им. Кеноби го проследява до Камино, но Джанго и Боба се измъкват и отиват при граф Дуку на Джионозис. Там Джанго е убит на арената от майстора-джедай Мейс Уинду. Въпреки смъртта му, след Фет остават клонингите му и синът му Боба, които оставя дълбока диря в галактическата история.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики