Fandom

Star Wars Holopedia

Гав Дарагон

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

GavdaragonHS.JPG
Гав Дарагон
Биографическа информация
Родна планета

Корос Майър

Починал(а)

5000 ПБЯ в ситемата Голууд

Физически данни
Раса

Човек

Пол

Мъжки

Ръст

1,8 м

Цвят на косата

Черен

Цвят на очите

Син

Епохи

Старата република

Принадлежност
Учители

Нага Садоу

Гав Дарагон е хиперпространствен изследовател. Неговото име нашумява в 4982 ПБЯ. Докато се намира в границите на Ситската империя, Гав е заловен. Ситският лорд Нага Садоу привлича Гав към тъмната страна на Силата. Садоу позволява на Джори, сестрата на Гав, да си тръгне, но поставя проследяващо устройство на кораба ѝ. След това войските на Нага нападат териториите на Старата република и избухва Великата хиперпространствена война.

На Гав е заповядано да нападне Корос Майър. По време на войната Гав убива приятеля си Арба Хътянина. Той разбира, че е направил голяма грешка, като се е доверил на Садоу. Сбива се със Садоу на борда на сферата за медитация на Нага. Ситският лорд побеждава и затваря Гав на кораба. Междувременно пристига флотът на императрица Тета и посреща ситските войски. Тогава Садоу използва тайно оръжие, за да взриви звездата Праймъс Голууд. Поради очакваната голяма експлозия флотът на Нага си тръгва. Гав остава затворен на борда на сферата за медитация. Той изпраща координатите на Ситската империя до флагмана на Тета. Гав моли императрицата и Джори да се оттеглят, преди звездата да се е взривила. Войските на Тета се измъкват преди експлозията, но Гав бива изпепелен от взрива.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики