Fandom

Star Wars Holopedia

Бластерна винтовка

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Blastoff.jpg

Разработена от БласТек и произвеждана от СороСуб и Мерр-Сонн, бластерната винтовка Е-11 била едно от най-често срещаните оръжия в галактиката.

E 11 blaster rifle blueprint.gif

Схема на Е-11

Самото оръжие представлявало пряк наследник на DC-15 винтовките, ползвани от Великата Армия на Републиката по време на Войните на Клонингите. Тежало 2,6 килограма и било дълго 438 милиметра (43 сантиметра). Капацитетът на газовия пълнител бил 500 изстрела, докато батерията издържала на до 100 изстрела, в зависимост от силата. Интензитетът на лъча можел да бъде настройван от "зашеметяване" до "смъртоносно", като двете настройки изисквали различно количество енергия от батерията. Oръжието имало и скорострелен режим, който можел бързо да покрие голяма площ, но бил неточен, бързо изхабявал батерията и често дори прегрявал винтовката. Обхатът му бил 300 метра.

Оптическият мерник бил поставен върху лесно закачаща се "релса" и давал 2х увеличение.

Съществували множество други модели на Е-11. Е-11/b било оръжие, разработено от опитни техници на БласТек и СороСуб и представлявало силно модифицирана версия на предшественика си, предлагаща по-бързо охлаждане, което премахвало опасността от прегравяна и оръжието ставало автомат.

Blastech e-11b blaster rifle.jpg

Е-11/b

Имало и Е-11 карабина, която била значително по-малка от стандартния Е-11, по-скорострелна и по-бързо охлаждаща се, но пък нямала неговата ударна сила или обхват.

E11carbine.jpg

Е-11 карабина

Also on Fandom

Случайно уики