Fandom

Star Wars Holopedia

Асока Тано

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Асока Тано, по - късно известна като Фулкрум, е падуан на Анакин Скайуокър по време на войната на клонингите и водач на бунтовническа клетка по време на Галактическата империя. Тано е от расата Тогрута.

РАННИ ГОДИНИ

Асока е родена през 36 ПБЯ на Шили. Още от малка проявява способности със Силата. Асока е открита и заведена в храма на джедаите от учителя джедай Пло Куун, към когото силно се привързва. След сериозно обучение в джедайския храм учителят Йода изпраща Асока на планетата Кристопсис, за да стане падуан на рицарият джедай Анакин Скайуокър. Първоначално младият джедай не иска и да чува за падуан, но Асока му помага да спаси планетата от дроидското нашествие и му спасява живота, унищожавайки дефлекторния щит, пазещ дроидите от оръдията на клонираната армия и събаряйки стена върху няколко машини на сепаратистите. Така Асока печели доверието на Анакин и той я приема за свой ученик. Анакин нарича Асока подигравателно "умнице", в отговор на прякора, който тя му слага - "скай гай" (небесно момче).След многото, изтощителни и за двете страни битки, по време на войната на клонингите, Сепаратистите търсят начин да сринат републиката отвътре. Когато им се удава възможност, те взривяват част от хангара на джедайския храм. Загиват както няколко джедаи, така и беззащитни работници. За взривовете е обвинена Асока, която бяга във подземния град на Корусант. Да я хване е изпратен нейният учител - Анакин Скайуокър. След известни премеждия и гонитба в подземния свят, Скайуокър успява да хване Тано и тя е задържана, но Анакин се заклева да докаже невинността на падуана си. Разследването отвежда джедаят до отлъчената ученичка на Дуку - Асаж Вентрес. След битката си с нея установява, че виновникът за взривовете наистина е джедай, но не Асока, а най - близката и приятелка - Барис Офи. В крайна сметка Скайуокър успява да оневини падуана си, но Асока е толкова разочарована от това, че джедайския съвет е допуснал, че тя е виновна, че релава да напусне Ордена. След това живее в неизвестност.

КЪСНИ ГОДИНИ

Следващата поява на Асока е като лидер на бунтовническа клетка по време на Галактическата империя. Приключенията и съдбата и можете да проследите в "Междузвездни войни: бунтовниците".

ОРЪЖИЕ

В началото на обучението си при Скайуокър, Асока носи един зелен светлинен меч, но по-късно го допълва с още един, малко по-къс от първия. След като напуска джедайския орден, Асока заменя зелените си мечове с бели, най - вече за да покаже, че няма общо с джедаите. Друго "оръжие" на Асока е Силата, използвана от всички джедаи и сити.

ХАРАКТЕР

Когато пристига при новия си учител, младата Асока определя себе си като "тази с ентусиазъм". По време на войните на клонираните Тано показва състрадателност, но и решителност. тя е привързана към учителя си, както и към Пло Куун. Действа импулсивно и често безразсъдно. Предпочита хитростта пред насилието. По - късно тя вече е водач и е по - мъдра и спокойна, действа по - разумно.

Also on Fandom

Случайно уики