Fandom

Star Wars Holopedia

Асаж Вентрес

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

Asajjventressheadshotobsession.jpg
Асаж Вентрес
Биографическа информация
Родна планета

Датомир

Физически данни
Раса

Датомирка

Пол

Женски

Ръст

1,8 м

Цвят на косата

Няма

Цвят на очите

Син

Цвят на кожата

Сивобял

Кибернетика
  • Усилвател на гнева
  • Животоподдържащи импланти
  • Кибернетично дясно око
Епохи

Възход на Империята

Принадлежност
Учители
  • Кай Нарек (като джедай)
  • Дуку (като тъмен джедай)

Асаж Вентрес е тъмен джедай и една от Тъмните последователи на граф Дуку. Родена като една от Сестрите на мрака на Датомир, още като малка е отведена на Рататак, където е отгледана, а по-късно става падауан на рицаря-джедай Кай Нарек, останал откъснат от Джедайския орден. След като учителят ѝ бива убит, тя се отдава на гнева си и тръгва по пътя на тъмната страна. Със своя меч и меча на учителя си тя се научава на стила Джар'Кай и убива всички военачалници на Рататак, превръщайки се във владетелка на планетата.

Граф Дуку забелязва Вентрес и след изпитание на уменията ѝ я прави командир в Конфедерацията на независимите системи. Тя копнее да бъде обучена за истински сит от Дуку и вярва, че ако му докаже, че е достойна, той ще я вземе за своя ученичка.

По време на Войните на клонираните тя става едно от най-страховитите лица в галактиката, известна с победите си над няколко джедаи. С напредъка на войната тя се превръща в непреклонен враг на джедаите Анакин Скайуокър и Оби-Уан Кеноби, последният от които смята, че тя може да бъде спасена от тъмнината. По време на мисията на Боз Пити, когато Кеноби се опитва да я върне към доброто, тя бива смъртно ранена от Скайуокър и инсценира смъртта си, а по-късно изчезва надалеч с желанието повече да няма нищо общо с джедаите, войната и Дуку.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики