Fandom

Star Wars Holopedia

Анакин Соло

317страници
в Холопедия
Add New Page
Беседа0 Share

AnakinSolo EA.jpg
Анакин Соло
Биографическа информация
Родна планета

Корусант

Роден(а)

10,5 СБЯ на Неспис VIII

Починал(а)

27 СБЯ на „Бану Рас“ при Миркр

Физически данни
Раса

Човек

Пол

Мъжки

Ръст

1,73 м

Цвят на косата

Тъмнокафяв

Цвят на очите

Син

Цвят на кожата

Светъл

Епохи
Принадлежност
Учители

Анакин Соло е рицар-джедай от Новия джедайски орден и третото дете на Хан Соло и Лея Органа-Соло. Той има по-голяма сестра на име Джейна и по-голям брат на име Джейсън.

Кръстен на своя дядо Анакин Скайуокър, като дете Анакин се страхува да не се поддаде и той на тъмната страна на Силата и да се превърне в сит. На единадесетгодишна възраст той започва да посещава Джедайския праксиум на Явин 4, където се сприятелява с Тахири Вейла. Заедно двамата преживява множество приключения, в това число и освобождаването на пленените души на масаски деца.

Анакин е една от централните фигури в Южанвонгската война – участва в няколко от големите битки и съставя ефективни тактики срещу нашествениците. В резултат от мисията, в която той спасява Тахири и помага на Вуа Рапунг да принуди Межан Куад да каже истината, е създадено движението „Джеeдайска ерес“, което бързо се разпростира сред Кастата на позорните, което в последствие спомага да се сложи край на войната. По-късно Анакин повежда ударен отряд на Миркр с цел да спре създадените да убиват джедаи воксъни и дава живота си, за да сложи край на тази заплаха.

Връзки

Also on Fandom

Случайно уики